Advies om stappen vooruit te maken

 De adviseurs zijn te vinden bij; 

 

  • Produktie bedrijven
  • Handels bedrijven
  • Projectmatige produktie (MTO)
  • Engineering To Order (ETO/EPC)
  • Bouw- aanneming
  • Installatie en services
  • Bouwtoeleverindustrie
  • Overige Project en Service organisaties (privaat/publiek)

 

Bij de klanten ondersteunen we onderwerpen als;

ERP-logistics implementaties op het Salesforce platform
ERP-finance implementaties op het Salesforce platform
Integraties met Apps op het Salesforce platform
Integraties met de Salesforce Clouds
Reports- Dashboards - BI en AI
Solution architecture op het Salesforce platform
 

 

 De verandering

Het personeel van vandaag verwacht dat de systemen die ze op de werkplek gebruiken, dezelfde responsieve gebruikersinterfaces, mobiele toegang en sociale media hebben die ze in hun persoonlijke leven gebruiken. Consumenten vinden het heel normaal dat ze informatie zonder wachttijden vinden, Op vele wijzen met anderen kunnen communiceren en sharen via hun mobiel. Dat ze de Apps zelf “persoonlijk” kunnen maken en Apps met elkaar kunnen linken.

Maar hoe anders is het wanneer men met de systemen van “de zaak” moeten werken. Het is als een soort “flashback” naar het verleden. Goed verklaarbaar overigens. Veel bedrijfssoftware vinden hun oorsprong in het verleden, inmiddels wel voorzien van diverse nieuwe jassen, maar de technologische inhoud dateert uit de jaren tachtig en begin jaren negentig.

Deze situatie is meteen de verklaring voor de enorme wereldwijde groei van Salesforce. Salesforce is wel gebaseerd op de technologie van heden. En Salesforce deed iets nieuws. Men ontwikkelde niet een pakket, maar een platform, waarbij men andere software bouwers en klanten in staat stelt om gebruik te maken van de moderne “tooling” en technologie.

Door het gebruik van deze uniforme middelen en dataopslag is integratie in eens geen vraag meer, en door de toegepaste “multi-tenant Cloud technologie”, zijn complexe procedures voor software updates ook verledentijd. Net als bij de bekende sociale media platforms bestaat er maar 1 versie, en dat is wat er op dat moment in de Cloud draait. Toen ondernemingen en organisaties afgelopen jaren doorkregen, wat deze nieuwe technologie voor hun bedrijf betekent, werd Salesforce het snelst groeiende top 10 Softwarebedrijf ter wereld.

Het traditionele “pakket denken” maakt plaats voor het “platform denken”. Bij behoefte aan nieuwe ondersteunende software gaan bedrijven gaan op zoek naar beschikbare Apps op het platform. Ook met de wetenschap dat men zelf functionaliteit kan toevoegen, zonder dat dit de bestaande Apps aantast en toekomstige update problemen geeft. Inmiddels zijn meer dan 4000 Apps beschikbaar op het Salesforce platform. https://appexchange.salesforce.com/ .

 Rootstock is zo’n App op het Salesforce platform, met functionaliteit op het gebied van ERP en Finance. Zo zijn er ook specialistische Apps voor onder meer HRM, Kwaliteit management, TMS, en fleet management.

Al deze Apps vallen onder dezelfde paraplu van de modernste middelen als
workflows, automation, reports & dashboards, integraties, mobile, chat, community, analyses, Artificial Intelligence (AI) en ontwikkel tools (click no code). Deze laatste maakt het ook voor de klant eenvoudig om zelf aanvullende objects / Apps te creëren op een eenvoudige wijze met daarbij gebruikmakend van data die door andere Apps zijn gegenereerd.

UWLAND SOLUTIONS